Szanowni Państwo,
Żeby ułatwić Państwu, zgłoszenie szkody komunikacyjnej udostępniamy formularze, które są niezbędne przy zgłaszaniu szkody. Formularz powinien być przez Państwa wypełniony ale nasi Doradcy również pomagają w uzupełnieniu. Zachęcamy, w miarę możliwości, do zrobienia tego samemu z uwagi na skrócenie procesu obsługi.
Zgłaszając szkodę prosimy o zabranie ze sobą następujących dokumentów:
- oryginał polisy OC/AC,
- dowód rejestracyjny lub potwierdzenie zatrzymania dowodu przez Policję,
- prawo jazdy,
- dowód rejestracyjny samochodu,
- dowód osobisty.
Do zgłoszenia szkody powinny wystarczyć ww. dokumenty, jednak firma ubezpieczeniowa może zażyczyć sobie innych nie wymienionych powyżej.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt lub wizytę w naszym Dziale Likwidacji Szkód.
Formularze: